get hyper!

Standaard

nou goedenavond mensen!, een nieuwe blog een nieuw onderwerp. Vandaag gaan we het hebben over trends, hypes en rages. eerst gaan we even kijken wat nou precies het verschil is tussen deze 3. we beginnen bij een rage,

Een rage is iets wat je kan doen of verzamelen, denk hierbij maar aan de flippo’s van vroeger of aan de voetbalplaatjes waar de kinderen met dranghekken bij de supermarkt weg worden gehouden, maar dit is meestal maar gebonden aan een bepaalde periode.

Een hype is ook iets wat tijdelijk populair is, een goed voorbeeld hiervan is idols of the voice of holland. in het begin was het erg vernieuwend en was het erg populair maar toen de 2e versie er van kwam of meerdere werd het een beetje minder.
en de laatste waar we het over gaan hebben is een trend.

een trend is iets langduriger dan een rage of een hype, het is meestal iets wat bij je lifestyle hoort.
een trend van nu vind ik toch echt wel social media, social media is nergens meer weg te denken en je kan op je ipad op je computer of op je laptop en op allemaal andere devices je social media checken. Er lopen weinig mensen rond die geen social media hebben. social media spreekt me erg aan omdat ik zelf ook elke dag op social media zit en ik praat niet alleen voor mijzelf maar waarschijnlijk ook voor mijn medestudenten!
naast social media zijn er ook nog een hoop modetrends die er natuurlijk elk jaar zijn maar daar ga ik niet dieper op in.
nou mensen! ik hoop dat het een beetje duidelijk is en tot ziens
Geef een reactie

